"The Voice of Poland" zyskuje widzów

Redakcja Telemagazyn
Redakcja Telemagazyn
Rośnie widownia muzycznego show Dwójki.

Drugą edycję "The Voice of Poland" ogląda średnio 2,33 mln widzów. To więcej niż przy poprzedniej odsłonie programu. Jesienią 2011 roku podczas pierwszej edycji "The Voice of Poland" oglądało tylko 2,18 miliona osób.

CZYTAJ TAKŻE:
MARIKA I KAMEL POPROWADZĄ "THE VOICE OF POLAND"
ZNAMY TRENERÓW 2. EDYCJI "THE VOICE OF POLAND. NAJLEPSZY GŁOS"

W tym roku program zyskuje widzów z tygodnia na tydzień. "Pierwsze dwa odcinki obejrzało średnio 2,13 mln widzów, kolejne dwa - 2,19 mln, a te nadane w zeszłą sobotę już 2,68 mln osób" - informują Wirtualnemedia.pl. Mimo to TVP2 jest w tym czasie trzecią wśród najchętniej oglądanych stacji. Prowadzi TVN z "X-Factor" oraz filmami fabularnymi, a po niej jest Polsat.

od 12 lat
Wideo

echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn