Natasza została nową twarzą lodów jednej ze znanych firm
To oznacza koniec telewizyjnych reklam lodów śmiało oblizywanych przez Dodę.
Spot z udziałem żony Janusza Józefowicza (51 l.) jest o wiele delikatniejszy, niż te z udziałem Rabczewskiej. Całość utrzymana jest w stylu estradowym, z którym od początku kojarzona jest Natasza - czytamy w Super Expressie.
Szkoda, że tabloid nie dopisał ile na tej reklamie zarobiła Natasza? Ile mogła dostać za kilka wypowiedzianych, “yhmy", “aha"? Jak znamy życie prasa dotrze prędzej czy później do tej informacji. Jak zwykle to tylko kwestia czasu. Poczekamy.
PRECZ Z URBAŃSKĄ!!!!!Wszędzie się pcha i lansuje na parkiecie,jest sztuczna,zakłamana i zbyt pewna siebie!!!My jej niechcemy w tv,niech wynosi się do Ameryki i rozbija nastepne małżeństwa!!!!!!!
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl