Transmitowany przez NBC 49. finał Super Bowl zgromadził przed telewizorami prawie 114,5 mln widzów, co sprawiło, że wydarzenie to było najchętniej oglądanym programem w historii amerykańskiej telewizji.
CZYTAJ TAKŻE:
SUPER BOWL 2015 OCZAMI GWIAZD [WIDEO]
MINIONKI I KIM KARDASHIAN W REKLAMACH NA SUPER BOWL 2015 [WIDEO]
Mecz New England Patriots z Seattle Seahawks zakończony wynikiem 28-24 oglądało o 2,2 mln widzów więcej niż rok wcześniej. W trakcie przerwy wyemitowano specjalne reklamy i zwiastuny filmowe. Występ Katy Perry oglądało na żywo w telewizji 118,5 mln widzów - o 3 mln więcej niż zeszłoroczny koncert Bruno Marsa. Na scenie pojawili się także Lenny Kravitz i Missy Elliot. W Polsce Super Bowl 2015 można było oglądać w Polsat Sport.
W zestawieniu najchętniej oglądanych programów w amerykańskiej telewizji aż sześć pierwszych pozycji zajmują właśnie finały ligi NFL. Dopiero na miejscu 7. jest finał serialu "M.A.S.H.", który swoją premierę miał w lutym 1983 r. Zgromadził on przed telewizory 106 mln widzów.
Zobacz wideo z występu Katy Perry!
