Gdy bloga na temat żywienia i ćwiczeń zaczęła prowadzić Anna Lewandowska, wiele osób zastanawiało się, czy mistrzyni karate zagrozi pozycji Ewy Chodakowskiej. Na razie "trenerka wszystkich Polek" nadal jest wyrocznią w sprawach odchudzania, jednak popularność żony Roberta Lewandowskiego rośnie. Świadczy o tym fakt zaangażowania mistrzyni karate do nowej kampanii reklamowej marki Nike.
CZYTAJ TAKŻE:
EWA CHODAKOWSKA ŻYCZY SUKCESÓW ANNIE LEWANDOWSKIEJ
ANNA LEWANDOWSKA MISTRZYNIĄ ŚWIATA W KARATE
- Wybór wydawał się dość oczywisty od początku. Anna jest teraz na fali popularności swojego bloga, którego chwalą nie tylko dziesiątki tysięcy kobiet z całej Polski, ale również specjaliści i profesjonalni trenerzy. Lewandowska jest synonimem zdrowego stylu życia i wschodzącą ikoną mody, w dodatku z dużymi sukcesami sportowymi na koncie. Jest autentyczna, a to dla takiej marki jak Nike jest niezwykle ważne - zdradziła w rozmowie z Afterparty.pl osoba pracująca przy kampanii Nike z udziałem Lewandowskiej.
