"Nie ma się czego bać". Przeprowadzka do miejsca z koszmarów [RECENZJA]
Pastor Dan przeprowadza się z rodziną do małego miasteczka, w którym jego córki zaczynają być nękane przez złe moce.
"Jutro wychodzę za mąż". Niespodzianka przed ślubem [RECENZJA]
Przygotowująca się do ślubu z Williamem Manon nieoczekiwanie spotyka mężczyznę, który przysięga jej, że są sobie stworzeni.
"Wilkołak", czyli przemiana w wilka [RECENZJA]
Powracający po latach w rodzinne strony Lawrence zostaje zaatakowany i ugryziony przez tajemnicze zwierzę – wkrótce jego ciało zaczyna się zmieniać…
"Różowa Pantera". Zupełnie nowe przygody zupełnie nowego inspektora Clouseau [RECENZJA]
Charles Dreyfus i jego fajtłapowaty podwładny inspektor Clouseau poszukują bandytów odpowiedzialnych za kradzież słynnego diamentu zwanego Różową Panterą.
"Pożyczony narzeczony". Stara miłość nie rdzewieje [RECENZJA]
Dla tego filmu należałoby stworzyć odrębną kategorię: obyczaj romantyczny.
"Resident Evil: Retrybucja". Zombie wszędzie, co to będzie, co to będzie?! [RECENZJA]
„Resident Evil: Retrybucja” nie zapadnie w pamięć widzów nie będących fanami gibkiego ciała i woskowej twarzy Milli Jovovich.
"Anarchia". Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki [RECENZJA]
Szekspira radzimy uczyć się najpierw na klasycznych ekranizacjach Kennetha Branagha czy Orsona Wellesa, tę zostawiając sobie na deser.
"Projekt Lazarus". Nie igra się ze… śmiercią [RECENZJA]
Motyw doktora Frankensteina, który ożywia martwe ciało to paradoksalnie jeden z najbardziej żywotnych wątków jakim żywi się kino.
"Vicky Cristina Barcelona". Woody Allen w hiszpańskich klimatach Pedro Almodovara [RECENZJA]
Emanujące witalnością i namiętnością dzieło 84-letniego Allena dało pole do popisu całej plejadzie znakomitych aktorów, a raczej aktorek.
"Domena zła. Resident Evil", czyli tragedia w Umbrella Corporation [RECENZJA]
W laboratoriach ogromnej korporacji Umbrella tajemniczy wirus zaraża pracowników zmieniając ich w zombie – na miejsce przybywa oddział komandosów.
"Goodbye Bafana". Nelson Mandela i jego strażnik [RECENZJA]
Strażnik rasista zostaje oddelegowany do nawiązania bliższej znajomości i inwigilacji odsiadującego wyrok Nelsona Mandeli.
"Krwawy odwet". Policjant i ksiądz kontra kartel narkotykowy [RECENZJA]
Ciężko doświadczony przez los policjant wspólnie z miejscowym księdzem stara się pokrzyżować szyki mafii narkotykowej.
"Wszyscy twoi święci". Wspomnienia trudnego dorastania [RECENZJA]
Odnoszący sukcesy pisarz i muzyk Dito po powrocie w rodzinne strony przypomina sobie burzliwy okres dorastania w dzielnicy pełnej brutalnych gangów.w
"Teleexpress" sprowokował internautów do pisania mikrorecenzji filmów. O czym jest "Spotlight"?
W internecie zaroiło się od filmowych mikrorecenzji. Wszystko przez "Teleexpress" i Macieja Orłosia, który w jednym z wydań programu powiedział w jednym zdaniu...
"Sucker Punch", czyli kakofonia gatunków kinowych z zachwycającym prologiem [RECENZJA]
Same przeciw wszystkim i wszystkiemu, bo główne bohaterki walczą z niezwykle zróżnicowanym asortymentem drabów – od nazistów i samurajów po Obcych i gigantyczne...
"Demon: Historia prawdziwa". Deszczyk pada, słońce świeci, czarownica filmik kleci… [RECENZJA]
Gdyby nawiedzone domy mogły mówić miałyby do opowiedzenia mnóstwo historii i to nie tylko tych z poltergeistem w tle , ale o wiele bardziej mrocznych.
"Paganini. Uczeń diabła". Skrzypek i sza(rla)tan [RECENZJA]
„Paganini. Uczeń diabła” jest filmem, na który miło popatrzeć, a jeszcze milej posłuchać.
"Duet na żółtych papierach". Dziwne losy pewnego dziwaka [RECENZJA]
Czy spadek zmieni freaka w nobliwego obywatela?
"Kod nieśmiertelności". Kod wodzi widza na manowce i intryguje do ostatniej sekundy [RECENZJA]
Proszę zapamiętać to nazwisko: Duncan Jones. Może mało jest jeszcze znane, ale jego znajomość przyda nam się w przyszłości.
"Jeden dzień". Film o zwyczajnie niezwyczajnej miłości… [RECENZJA]
Ekranizacja bestsellerowej powieści Davida Nichollsa, o tych którzy mijać się już więcej nie powinni.
"Lobster". To nie jest planeta (dla) singli [RECENZJA]
„Lobster” to przykład kina, którego nie da się opisać jednym słowem. To produkcja wymykająca się wszelkim klasyfikacjom, podążająca własną, wyraźnie wyznaczoną...
"Między nami dobrze jest". Polaków portret własny [RECENZJA]
Grzegorza Jarzyny teatralnym widzom przedstawiać nie trzeba. Nie bez kozery nazywa się go rewolucjonistą i człowiekiem, który w latach 90. ubiegłego wieku –...